Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 18 Aug 2024 20:45:49 +0300

Tere!

Sillamäe Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/19002 
aadressile Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, Viru pst 35// 35b, Ida-Viru 
maakond, Sillamäe linn, Viru pst 35b, Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, 1 
Tallinn-Narva tee L24, Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, 1 Tallinn-Narva tee 
L24// Viru pst 35// 35b, Ida-Viru maakond, Sillamäe linn, 1 Tallinn-Narva 
tee L24// Viru pst 35// 35b (Tankla, Kütusemahuti, Hinnapost, Maakaabelliin, 
Sidekaabelliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palun arvamust rajatise 221465660 
(reklaammast-hinnapost) kohta. Rajatise kõrgus on 12 m ning ta paigaldatakse 
1 Tallinn-Narva tee L24 kinnistul (vt osa AR asendiplaan).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27080092>  (menetlus nr: 
442960), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 28.08.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Sillamäe Linnavalitsus) või menetleja (IRINA ULJANOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister